Ziggurat
Dungeon-crawling, first-person shooting at its finest! Fast-paced combat! Dozens of perks, spells and enemies! Level ups! Random dungeons! Traps! Bosses! Carrots! Ziggurat is a combination of first-person shooter and rogue-lite like no other.
Become a neophyte sorcerer, and get ready for your rite of passage. Enter the labyrinth and face dangerous challenges to prove your worth and become a powerful wizard!
The game focuses on fast-paced first-person shooting, with an old-school vibe and updated handling and game mechanics. Dungeon crawling and RPG/rogue-like elements are added into the mix, resulting in a fun, challenging and varied game, with lots of content to discover.