Thomas Was Alone
Thomas Was Alone is het succesvolle platformspel over vriendschap en springen. Loods een groep levende rechthoeken door verschillende omgevingen, waarbij je hun vaardigheden gebruikt om het einde van elk level te halen.
Luister naar de geweldige muziek van David Housden, ga de obstakels van Mike Bithell uit de weg en geniet van de grappige vertelstem van Danny Wallace.