Tetrobot & Co.
Tetrobot is de populairste en betrouwbaarste robot ter wereld, maar hij is niet perfect. Daarom heeft Maya een piepkleine metgezel voor hem gebouwd, met de naam Psychobot.
Help Maya door Psy door het radarwerk en de bedrading van Tetrobot te loodsen. Door onderdelen op te eten en ze weer uit te spugen kan Psy alles repareren. Leer hoe buizen, lasers, ventilatoren en andere elektronische onderdelen werken, ontdek hoe je de chemische eigenschappen van slijm kunt veranderen, en verzamel alle Memory Blocks die je onderweg tegenkomt.
De eigenaren van beschadigde Tetrobots van over de hele wereld rekenen op Maya en Psy. Alleen zij twee kunnen de kostbare robots repareren.