Tetrobot & Co.
Tetrobot is the world's most popular and reliable robot, but he's not perfect. That's why Maya has built him a microscopic little brother, Psychobot.
Help Maya guide Psy through Tetrobot's cogs and circuits: by swallowing blocks of matter and spitting them out, they can repair anything. Learn how pipes, lasers, fans and other electronic devices work, learn how to alter the chemical properties of slime, and collect all the memory blocks that you find on the way.
The owners of damaged Tetrobots all around the world rely on Maya and Psy: they're the only people who can repair their precious robots.