TNT Racers - Nitro Machines Edition
TNT Racers is een leuk meerspelerspel vol snelle race-actie en gloednieuwe mogelijkheden. In Shadow Race kan elke speler in de race spelen, zelfs als iemand achterop raken. Maar het beste zijn de coole pickups die uiteindelijk het verschil uitmaken en bepalen of je wint of verliest.
De exclusieve "Nitro Machines Edition" bevat nog niet eerder geziene content, waaronder gloednieuwe wagens, extra banen, pittige uitdagingen en nieuwe spelstanden.