RUSH
In RUSH's volledig driedimensionale levels van het spel moeten spelers kubussen begeleiden naar met kleuren aangegeven uitgangen met behulpd van rupsbanden, warps, stopborden, splits en meer! Het spel kan makkelijk bestuurd worden met de stylus op de Wii U GamePad, wat je hersens toestaat om volledig op de oplossingen te focussen!