De Mad Gear Gang is terug en ze zint op wraak! Ditmaal hebben ze Guy's meester Genryusai en zijn dochter Rena, tevens verloofde van Guy, ontvoerd. Schaar je aan de zijde van Haggar en nieuwkomers Maki en Carlos om de Mad Gear Gang voorgoed uit te schakelen!
Bestuur elk van de drie helden en gebruik hun unieke vaardigheden terwijl je de wereld rondreist. En je staat er niet alleen voor, want een vriend kan meedoen om samen met jou de Mad Gear Gang te verslaan!