Bestuur het prototype van het Axelay-schip tegen een mysterieuze, buitenaardse vloot die eropuit is om de Melkweg te veroveren. Maak gebruik van je uitgebreide wapenarsenaal in de verschillende levels, waaronder vurige planeten en reusachtige ruimtestations, om de basis van de buitenaardse slechteriken te vernietigen.
Axelay staat bekend om de uitstekende graphics in arcadestijl, de hoge geluidskwaliteit en de intensieve gameplay. Deze game is ontwikkeld door Konami, de meesters van het shooter-genre. Ervaar deze SNES-klassieker zelf!