WitchSpring3 [Re:Fine] - The Story of Eirudy
WitchSpring3 Re:Fine - The Story of Eirudy neemt je mee diep in het Misty Forest, waar de heks Eirudy afgezonderd van de rest van de wereld leeft. Als ze op een dag in het bos een avontuurlijke jongeman genaamd Adrian ontmoet, verandert Eirudy's leven als ze in het getij wordt geworpen dat het lot van goden en mensen bepaalt. Het avontuur begint en leidt je naar een vervlochten pad tussen licht en duisternis - welk pad kies jij?
Met Japanse stemacteurs en volledig in het Engels gelokaliseerde tekst, is het spel een op zichzelf staande titel in het Witch Spring-universum. Het komt met nieuwe beelden en geluid, zeer schattige kunst stijl en sympathieke personages.