Vampire: The Masquerade - Swansong
Vampire: The Masquerade – Swansong, gebaseerd op het cultrollenspel en ontwikkeld door specialisten in het genre, is een verhalende RPG waarin elke keuze die je maakt bepalend is voor het lot van de drie hoofdpersonages en de Boston Camarilla.
Wat als vampiers echt bestonden? Wat als deze bloeddorstige jagers zich in onze steden schuilhielden in complexe gemeenschappen en al duizenden jaren samenzwoeren? En wat als jij een van hen werd?
In Vampire: The Masquerade speel je als deze verleidelijke monsters in een verfijnde wereld waar de grenzen tussen de werkelijkheid en het bovennatuurlijke altijd vaag zijn.
Hazel Iversen, de Zwaan, is de nieuwe Vorst van de Boston Camarilla. Ondanks haar fluwelen handschoenen wil ze met ijzeren hand regeren, met respect voor de Maskerade, de vampirische wet die ervoor moet zorgen dat de mensen nooit achter het bestaan van deze duistere wezens komen. Maar niets gaat zoals gepland. Te midden van geruchten over complotten, moorden en machtsstrijd werk jij in de schaduwen om je sekte te beschermen in een opwindend onderzoek dat Boston in chaos stort.
Met zijn unieke gameplay legt Swansong de nadruk op de gevolgen van je handelingen, zowel in het onderzoek als in je sociale interacties met andere personages.
Analyseer elke situatie zorgvuldig, want jouw besluiten kunnen grote gevolgen hebben voor het leven van je helden en het lot van de Boston Camarilla.