Truck Driver
Zodra je een vrachtwagen van je vader erft, grijp je de mogelijkheid aan om naar een nieuwe stad te verhuizen. Eenmaal hier, is het aan jou om een naam voor jezelf te maken en respect op te bouwen van de lokale bewoners. Rij door een open wereld, werk met allemaal verschillende mensen, van aannemer tot houthakker, en maak je vader trots door het te maken als vrachtwagenchauffeur!