Trinity Trigger
Betreed de wereld van Trinity Trigger, een gloednieuwe actie-RPG die de look en feel van iconische RPG's van de jaren 90 combineert met een moderne nadruk op snelle, aanpasbare gevechten. Als Cyan, een jongeman die door de goden is belast met de mantel van Warrior of Chaos en een onvermijdelijke confrontatie met de Warrior of Order, gaan spelers op een groot avontuur om het lot te veranderen en Trinitia te redden. Cyan en zijn vrienden Elise en Zantis worden vergezeld door vreemde wezens die bekendstaan als Triggers en die kunnen transformeren in acht soorten wapens. Spelers kunnen vrijuit wisselen tussen de drie personages om een gevechtsstrategie te bepalen in een solospel of samen met twee vrienden in lokale coöp.
Speel alleen of met vrienden in lokale coöp, los puzzels op, versla vijanden en verken de dungeons van elke Arma, torens gemaakt van de gevallen wapens van de goden.
▪Ontdek de raadsels van TrinitiaVind geheime doorgangen door elk hoekje en gaatje van de verschillende biomen van Trinitia te verkennen. Praat met dorpsbewoners om de goed bewaarde geheimen te ontrafelen die verborgen liggen in de bossen, woestijnen, sneeuwvlakten en meer.
Trinity Trigger is geïnspireerd door de iconische RPG's van vroeger, maar heeft een toegankelijke en lonende gameplay met moderne elementen om er een spannend nieuw avontuur van te maken voor spelers van alle leeftijden.