Speed 3: Grand Prix
Laat ze allemaal zien en weten dat jij de leider bent. Ga de competitie aan en neem het op tegen je rivalen om de wereld van circuitracen te veroveren. Race door de Amerikaanse woestenijen, verscheur het asfalt van het Duitse circuit, op het Britse platteland en dwaal door de neon-rijke straten van Tokio!