– TREK OPNIEUW HET PAK AAN –
Kruip weer in de huid van premiejager Samus Aran in Metroid Prime Remastered! Dit klassieke first-person-avontuur is bijgewerkt voor de Nintendo Switch.
Het 3D-debuut van Samus bereikt nieuwe hoogten dankzij vernieuwde graphics, audio, ontgrendelbare art en bijgewerkte besturingsopties. Gebruik de nieuwe besturing met twee sticks, intuïtieve bewegingsbesturing, de klassieke besturing of een hybride vorm – aan jou de keuze!
Baan je een weg door verschillende biomen, onthul de duistere experimenten van de ruimtepiraten en verzamel data over de giftige substantie die het leven op de planeet heeft verwoest.
In deze unieke wereld vind je prachtige en tegelijkertijd onherbergzame gebieden, van de ijzige stilte van het besneeuwde Phendrana-gebergte tot de magmageisers van de Magmoor-grotten.
Zoek snel je weg naar het volgende doel of neem de tijd om de omgeving te verkennen en de geheimen van de verschillende wezens en de geschiedenis van Tallon IV te ontdekken.
Met het armkanon van Samus kun je buitenaardse wezens, zwaarbewapende ruimtepiraten en energiezuigende Metroids overhoopknallen.