Let's Sing ABBA
Vier de geweldige comeback van de Zweedse hitformatie ABBA. Feest in je eentje of met vrienden met enkele van je favoriete klassiekers uit het repertoire van de band! Kies uit een collectie van 31 ABBA-klassiekers en voer ze op in zeven verschillende spelmodi.
Na een stilte van 40 jaar is ABBA weer terug! Dus waarom zou je niet een paar van hun grootste hits opvoeren in je eigen woonkamer om hun triomfantelijke terugkeer op het podium te vieren?
Reis terug in de tijd naar de gloriedagen met hits als “Gimme! Gimme! Gimme!” en “Waterloo”. Verzamel wat vrienden en feest samen op “Dancing Queen”, het musicalnummer “Mamma Mia” of rock mee met “I Still Have Faith In You”, de eerste single van hun gloednieuwe album.