Let's Sing ABBA
Celebrate the glorious comeback of the Swedish pop giant ABBA. Party solo or with your friends to some of your favourite classics from the band's repertoire! Choose from a collection of 31 ABBA classics and perform them in seven different game modes.
After a 40-year break, ABBA is back! So why not perform some of the band's biggest hits in your own living room to celebrate their triumphant return to the stage.
Travel back to the glory days with hits like “Gimme! Gimme! Gimme!” and “Waterloo”. Get some friends together to party with “Dancing Queen”, the musical number “Mamma Mia” or rock out to “I Still Have Faith In You”, the lead track from their brandnew album.