Hello Kitty Kruisers With Sanrio Friends
De wereldberoemde en mateloos populaire Hello Kitty is terug in deze gloednieuwe 3D-racegame. Race samen met Hello Kitty en haar Sanrio-vrienden over land, door de lucht en over water. Race alleen of met maximaal drie vrienden.* Speel nieuwe outfits en voertuigen vrij voor Hello Kitty en haar Sanrio-vrienden, of test je racevaardigheden in de splinternieuwe avonturenstand.