Dynasty Warriors 9 Empires
Een nieuwe release voor de "Empires”-reeks, waarbij spelers kunnen genieten van de spanningen van 1-tegen-duizend-actie en van alle ingewikkelde aspecten die komen kijken bij het veroveren van andere landen!
De gevechten zijn verder ontwikkeld, van de gevechten uit de eerste games tot de ”Castle Sieges” in de gebieden rondom elk kasteel. In deze dynamische wereld gebruiken we sluwe plannen en militaire tactieken om deze nieuwe gevechten optimaal te benutten. De belangrijkste vraag luidt: Wat is de beste manier om dit kasteel te veroveren?
■Politics-systeem, waarbij het personage van een Officer en zijn vertrouwen het land kunnen verbeteren.
In Politics bepalen de keuzes van Officers en hun gedrag onderling de basis van de strijdkrachten. Spelers kunnen meerdere manieren van leven proberen en in de huid kruipen van Rulers, Generals, Unaffiliated officers en meer. Daarnaast helpt het gedrag van de Officers onderling het land waartoe ze behoren.
De game bestaat uit de Edit Mode, die erg populair is onder spelers. Spelers kunnen hun eigen Custom Officers maken en kiezen uit meerdere onderdelen.
Dankzij de 94 Musou Officers en meer dan 700 Generic Officers die in DYNASTY WARRIORS 9 verschijnen, kunnen spelers hun eigen Dynasty Warriors-ervaring aanzienlijk veranderen.
Opmerking: de DYNASTY WARRIORS 9 Empires Deluxe Edition is ook verkrijgbaar. Bevestig je product bij de aankoop.
Hiermee krijg je toegang tot overige content zodra die wordt uitgebracht. Deze DLC zal periodiek worden uitgebracht tot april 2022.