BioShock: The Collection
Beleef de onvergetelijke werelden en monumentale verhalen van de bekroonde BioShock-serie met BioShock: The Collection. Reis naar de steden Rapture en Columbia in BioShock Remastered, BioShock 2 Remastered en BioShock Infinite: The Complete Edition, inclusief alle singleplayeruitbreidingen. Vecht voor je leven en wees je vijanden te slim af, of het nu diep onder de golven is of hoog in de wolken.