Undead Battle Royale
Een indrukwekkend arsenaal aan wapens en een trek in zombiebloed is alles dat tussen jou en een akelige ondergang staat in deze pick-up-and-play-action van Undead Battle Royale!
Alle scores worden verborgen voor andere spelers, waardoor de strijd tot het bittere eind fel is!