Transistor is een actie-RPG met scifi-thema waarin je een buitengewoon wapen van onbekende oorsprong hanteert en strijdt in een verbluffende, futuristische stad. Transistor combineert strategische planning naadloos met snelle actie, met als resultaat ontvankelijke gameplay en een diep, sfeervol verhaal. Baan je een weg door de straten van Cloudbank en los de mysteries van de Transistor op terwijl je de vorige eigenaren opspoort.