Klaar voor vertrek?
Eindelijk kom je aan op de Monument-eilanden. Zin om te zwemmen? Of ga je liever duiken in de diepe, blauwe zee? Wil je naar de speelhal, een middagje shoppen, of wellicht een dansje wagen op de beachparty? Ga je surfen? Of toch liever een babbeltje maken met die rare oude toerist om te horen wat hij te vertellen heeft over de oeroude mysterieuze monumenten...?