The Tiny Bang Story
Het leven op Tiny Planet was vredig en zorgeloos totdat een grote ramp plaatsvond – de kleine planeet werd getroffen door een meteoor! Daardoor viel de wereld uit elkaar - aan jou de taak de boel te herstellen. Gebruik je verbeelding en creativiteit: om de kleine planeet te herstellen en zijn bewoners te helpen moet je diverse machines en mechanismes repareren en puzzels oplossen in vijf verschillende hoofdstukken. De besturing werkt eenvoudig en intuïtief, zodat je je hoofd alleen bij de slimme hersenkrakers hoeft te houden en helemaal op kunt gaan in de unieke sfeer van de game.