The Hong Kong Massacre
The Hong Kong Massacre is geïnspireerd door klassieke actiefilms en plaatst je in het midden van een meedogenloos verhaal vol wraak, gevuld met brute, filmachtige schietpartijen en levendige locaties in de onderwereld.
Kruip in de huid van een voormalig rechercheur die wraak zoekt voor de moord op zijn partner en maak gebruik van een combinatie van pure vuurkracht, slow-motion en duik-/ontwijktechnieken om je een weg door de criminele onderwereld te banen.
Elk level heeft vele uitdagingen, waarbij je tijdens het verhaal nieuwe wapens ontgrendeld. Schietpartijen vinden overal plaats in deze sombere stad vol criminaliteit — van restaurants tot op de daken.