The Count Lucanor
Er was eens een arm jongetje genaamd Hans. Hij leefde met zijn moeder dicht bij het bos. Op zijn verjaardag kreeg hij geen cadeautjes of snoepgoed en werd daarom zo kwaad dat hij zijn huis voor altijd zou verlaten. Voordat hij vertrok kreeg hij van zijn moeder de wandelstok van zijn grootvader, een beetje kaas en drie stukken goud.
Op zoek naar avontuur wandelde Hans het bos in. Toen de nacht viel werd de jongen heel erg bang, dus probeerde hij terug naar huis te gaan. Op een zeker moment liep er een merkwaardige kobold op zijn pad, en besloot ter plekke om het wezen te volgen. Ze eindigden bij een kasteel waar de kobold vertelde dat de jongen een grote rijkdom zou erven als hij een simpele vraag zou kunnen beantwoorden: de naam van de kobold.
Hans werd vervolgens vastgehouden in het kasteel. Hier wacht hem een grimmig avontuur volmysterie, fantasie en horror. Zal Hans erin slagen om de nieuwe Count Lucanor te worden?
Beleef met Hans een uniek avontuur in een fantasiewereld vol verassingen en uitdagingen. Verdiep je in een verhaal waarin elke beslissing telt en elke aanwijzing je helpt om de puzzel op te lossen en de schat in de wacht te slepen. Los de weerzinwekkende geheimen van het kasteel op, ontmoet kleurrijke personages en vergeet zeker niet dat het gevaar zich op de meest vreemde plaatsen schuil kan houden.