Surgeon Simulator CPR
Geen zin in een langdurige studie geneeskunde? Ga rechtstreeks naar de operatietafel met het veelgeprezen Surgeon Simulator CPR, volledig gereanimeerd en operationeel op de Nintendo Switch!
Nu met geheel nieuwe bewegingsbesturing en lokale coöp-stand. Trek je handschoenen maar aan en maak je klaar voor de meest meeslepende versie van de beruchte operatiesimulator tot nu toe!
Stap in de schoenen van Nigel Burke, een aspirant-chirurg met een niet zo conventionele instrumentenset, en voer huiveringwekkende transplantaties in de operatiekamer, ingrepen onder hoge druk in een ambulance en operaties in de ruimte bij gewichtsloosheid uit! Ja, onderweg opereren was dankzij de Nintendo Switch nog nooit zo makkelijk!
De game is volledig compatibel met de Joy-Con-controllers. Neem het leven van Bob de patiënt in eigen handen zoals nooit tevoren! Speel op de tv, in de handheldstijl, of gebruik de bewegingsbesturing van de Nintendo Switch om levensreddende operaties uit te voeren met nagelbijtende precisie.
Ben jij tot op het bot gemotiveerd om samen te spelen? Met ondersteuning voor gesplitste Joy-Con kun je op elk moment een tweede chirurg inschakelen om direct lokaal te spelen, thuis of onderweg!
Van hamers tot bijlen, van kettingzagen tot laserpennen: geen operatie is ooit hetzelfde. Surgeon Simulator CPR ondersteunt ook de HD-trilfunctie.
Surgeon Simulator op de Nintendo Switch bevat naast alle originele bloedstollende (soms letterlijk!) operaties en de aanvullende tand- en oogtransplantaties van de A&E Edition ook de topgeheime alien-autopsie! Waar wacht je nog op, dokter? Er staat een leven op het spel!