Succubus With Guns
Je speelt in de huid van een demon die opgeroepen door amateuroccultisten. Tijdens het oproepingsritueel hebben ze een fout gemaakt waarmee ze de doden opwekten en zelf in zombies veranderden. Nu moet je naar huis terugkeren door via portalen naar andere werelden te springen, terwijl je je een weg baant door de hordes ondoden.