Streets of Rage 4
De iconische reeks Streets of Rage, een van de beste beat-'em-up-reeksen ooit met coole beats uit de jaren negentig en over de top straatgevechten, komt terug met een meesterlijk eerbetoon dat de geliefde klassieker nieuw leven inblaast.
De klassieker Streets of Rage, in Japan bekend als Bare Knuckle (ベア・ナックル Bea Nakkuru), is een beat-‘em-up-reeks die bekendstaat om zijn tijdloze gameplay en elektronische soundtrack. Streets of Rage 4 bouwt voort op de klassieke trilogie met nieuwe mechanica, prachtig handgetekend artwork en een onovertroffen soundtrack.
De iconische personages van Streets of Rage 4 zijn er weer: Axel, Blaze en Adam vechten samen met hun nieuwe teamleden Floyd Iraia en Cherry Hunter. Met gloednieuwe moves en lekkere nummers om naar te luisteren zijn onze helden klaar om een groep misdadigers genadeloos aan te pakken.
Een van je dromen wordt werkelijkheid. Naast de vijf nieuwe personages kun je je favoriete gepixelde personages uit de eerdere Streets of Rage-games vrijspelen, zoals Axel, Adam, Blaze, Skate, Max en nog veel meer, met hun eigen retro-effecten, in prachtige handgetekende stadsomgevingen in HD.