Star Renegades
De servicerobot J5T-1N duikt op in je dimensie om je te waarschuwen voor het Imperium, een overweldigende macht die je voortbestaan bedreigt.
Als je groep helden sneuvelt tijdens het gevecht tegen de invasiemacht van het Imperium en alle hoop verloren lijkt, moet je J5T-1N naar een andere dimensie sturen met alle opgedane kennis, zodat een volgende groep helden meer kans maakt om te overleven. Elke dimensie en elke playthrough is uniek en uitdagend.