Jij bent Eva, net uit Eden gekomen en bewapend met een levend harnas. Verken een gevaarlijke nieuwe wereld, vecht tegen de bizarre bewoners, en breid je rijk uit tijdens je wanhopige reis op zoek naar Adam.
Na de ontijdige vernietiging van het Hof komt Eva terecht in een onbekende wereld, en haar geliefde Adam is nergens te vinden. In haar zoektocht naar Adam komt ze Smelter tegen, een meestal overmoedig, gevleugeld wezen met de krachtige vaardigheid om te transformeren en samen te smelten met anderen, wat hen dan van ongelooflijke krachten voorziet.
Hij biedt Eva zijn kennelijk "onmisbare" assistentie aan, Smelter transformeert en smelt met haar samen, en met zijn tweeën gaan ze op reis naar de gevaarlijke Beeflanden. Daar breiden ze Smelters territorium uit, en kunnen ze verder de verschillende gebieden in om uit te zoeken wat er met haar Adam is gebeurd, in de hoop hem gezond en wel terug te zien, en een manier te vinden om terug naar huis te gaan en in vrede te leven.