Shiny Ski Resort
Je verhaal begint in een klein hotel boven op een besneeuwde berg. Ontwikkel land om spectaculaire skibaan op te zetten, en verzamel materialen om te gebruiken voor de bouw van nieuwe hotelvoorzieningen. Zorg dat je hotel in populariteit stijgt om je skibaan daar van te laten profiteren! Daarbij zul je ook producten kunnen maken die je in de hotelwinkels en restaurants kunt verkopen.
Breid je skipiste uit en zie hoe je gasten hun skivaardigheden oppoetsen tot ze professionele skiërs zijn, en laat ze vervolgens jouw resort vertegenwoordigen in skiwedstrijden door ze gesponsorde items te laten dragen. Help je racer om geweldige skistunts uit te halen bij de afsprong om de race te winnen, dan zullen je sponsors je rijkelijk belonen en je nog meer waarderen.