Gebruik de adventkalender om erachter te komen waar de Kerstman allemaal is gezien in de aanloop naar Kerstmis. Is hij aan het werk in de speelgoedfabriek? Of is hij eropuit? Of komt hij even tot rust met een kopje thee?
Op kerstavond reist hij over de hele wereld door alle tijdzones, van Nieuw-Zeeland tot San Francisco, net nadat de kinderen naar bed zijn gegaan.