Read Santa's very own blog as he prepares for the big day and receive exclusive news stories from the North Pole.
Use the Advent Calendar to find out where Santa has been spotted during the run up to Christmas. Is he working in the toy factory? Out for a ride? or just having a cup of tea?
On Christmas Eve he will travel the world delivering in every time zone from New Zealand to San Francisco just after the kids have fallen asleep.