Dit hardcore schietspel was
Dit spel combineert het beste van alle delen van de STRIKERS serie en heeft ook een paar nieuwe toevoegingen.
Je kunt ook een kettingbonus verdienen door achtereenvolgens glimmende medailles te verzamelen.
Je kunt levens tussen de 1 en de 9 instellen, maar doorgaan kun je instellen van 0 tot oneindig.
De verticale scherm modus is beschikbaar zelfs in de landschap oriëntatie. Bepaal zelf!