SEGA AGES Wonder Boy: Monster Land
In deze arcade-platform-RPG speel je met de tiener Tom-Tom, beter bekend als Wonder Boy. Nadat je Wonder Land uit de klauwen van een boosaardige koning bevrijdde, is nu de kwaadaardige MEKA-draak je voornaamste vijand. Door zijn komst is Wonder Land veranderd in een land vol monsters, en die moet jij verslaan. Versla monsters, koop magische wapens en verken elke uithoek van het magische rijk!