SD Gundam Battle Alliance
In SD Gundam Battle Alliance spelen Mobile Suits en personages uit de geschiedenis van Mobile Suit Gundam de hoofdrol in deze gloednieuwe actie-RPG.
Het verhaal speelt zich af in het G: Universe, een wereld waarin het Gundam-canon wendingen maakt die niemand kan voorspellen.
Om de verstoorde geschiedenis van deze wereld te corrigeren leidt de speler een bataljon van drie eenheden met Mobile Suits en piloten uit de Gundam-geschiedenis.
Leef je uit met een breed aanbod van Mobile Suit-wapens om de vijanden mee te vernietigen! Bestuur Mobile Suits, realistisch weergegeven met verweerde plekken die erop duiden dat het oorlogswapens zijn als ze met dynamische animaties over het slagveld scheuren.
Beleef de beroemdste scènes uit de geschiedenis van Gundam en ontwikkel nieuwe Mobile Suits om toe te voegen aan je arsenaal. Verzamel Capital en uitbreidingsonderdelen die je favoriete machine in de ultieme Mobile Suit veranderen.
Ga de strijd aan met twee partners om je te steunen. In multiplayer kun je met maximaal twee andere spelers de game spelen in een team van drie man. Geniet alleen of samen met vrienden van deze nieuwe SD Gundam actie-RPG.