Road Redemption
In de vurige restanten van een ooit levendige wereld vechten bendes om de macht op verscheurde snelwegen.
Wanneer een motormoordenaar de baas van het rijkste wapenkartel uitschakelt, zet het kartel een enorme premie op het hoofd van de dader.
Nu is elke schurk, krijger en premiejager met een motor en een wapen eropuit om de moordenaar te pakken en de premie te innen, waaronder jij. De race is begonnen.
Om te winnen moet je al vechtend door zowel vriendelijk als vijandelijk bendegebied reizen met alle wapens die je maar kunt vinden: zwaarden, jachtgeweren, honkbalknuppels, mokers, pijpbommen en nog veel meer.
Je moet wat je onderweg leert en verdient gebruiken om jezelf, je motor en je wapens te upgraden. De lange weg naar glorie en rijkdom is geplaveid met bloed en pijn, maar gelukkig heb je een snelle motor.
Road Redemption is een actie-racegame waarin je een motorbende aanvoert op een epische reis vol achtervolgingen, bloed en snelheid. Tijdens je rit upgrade je je personage, motor en wapens door te racen, moorden, beroven en meer.