Resident Evil 3 Cloud
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Jill Valentine is een van de laatst overgebleven mensen in Raccoon City die getuige was van de gruweldaden van Umbrella. Om haar te stoppen, heeft Umbrella hun ultieme geheime wapen ingezet: Nemesis!