En de derde keer zal de test al je persoonlijkheden laten zien, waarbij het einde van het verhaal ook niet ver weg is.
Je bent een androïde. Het verhaal begint als je bij het graf staat van de Doctor die jou heeft gemaakt. De wereld wordt bevolkt door robots in verschillende vormen, gemaakt voor talloze doeleinden.
Reis naar plaatsen die belangrijk zijn voor je herinneringen aan de Doctor, ga de interactie aan met de robots en ontrafel de geheimen achter de toekomst die de Doctor zocht en wat jou is toevertrouwd.