In een universum zijn dimensies met elkaar verbonden.
In het midden van de doorgangen ligt de Dimensional Core, dat het evenwicht tussen de dimensies bewaart.
Met Varon, de pratende pinguïn, moet ze de lang vergeten ruïnes van haar voorouders verkennen en een manier vinden om de Core opnieuw te activeren.