Pid is een platformspel in een onbekend land, vol unieke vijanden en onwaarschijnlijke bondgenoten. Een daarvan is de zwaartekracht! Speel alleen of samen met een vriend.
Zak weg in de rustgevende soundtrack en geniet van de makkelijk te begrijpen gameplay van Pid. De enige manier om te winnen is door alle puzzels te kraken, wat niet gemakkelijk zal zijn.