Piczle Puzzle & Watch Collection
Dit is de Piczle Puzzle & Watch Collectie, een ode aan de tijd van handheld LCD-spellen! Je kunt kiezen uit drie verschillende logicapuzzelspellen, uitgevoerd in de klassieke stijl van de grensverleggende handheld-spelcomputers van toen.
Speel meer dan 200 nonogrammen van 10x10. In Game A mag je niet meer dan twee fouten maken. In Game B kun je puzzelen naar hartenlust. Je snelste tijd voor elke puzzel wordt bijgehouden.
72 logicapuzzels waarin je aanwijzingen opvolgt om een ononderbroken lus te tekenen op een raster. Game A bevat 36 puzzels die variëren van makkelijk tot gemiddeld en Game B biedt je nog eens 36 puzzels die gemiddeld tot moeilijk zijn.
Pak je spelcomputers voorzichtig uit. Bekijk de apparaten, de verpakking en de bijgeleverde boekjes vanuit elke hoek. Lees de gebruiksaanwijzing, net zoals in de goede oude tijden! Druk niet tegen het glas, dan gaat het scherm stuk! Gebruik de controllers of druk de knoppen in op het touchscreen. De Piczle Puzzle & Watch Collectie is een ervaring vol nostalgie en uren puzzelplezier.