In 1936 groeit de invloed van de nazi's steeds verder en tegelijkertijd steken geruchten over geheime opgravingen, mysterieuze artefacten en gruwelijke, occulte rituelen de kop op… Geef je tegenstanders het nakijken in strategische teamgevechten en vind oude schatten voor ze in de verkeerde handen vallen!