Passpartout 2: The Lost Artist
Ga als worstelende kunstenaar op avontuur. Teken en verkoop je werk aan respectloze critici om je ingezakte carrière nieuw leven in te blazen. Verken het stadje Phénix en laat ze zien dat jij een echte kunstenaar bent!