Help de twee kleine wezentjes, Pape en Tura, van wie het huis in vlammen dreigt op te gaan. Verken een mysterieuze wereld omgeven door schaduw en licht, helemaal met de hand gemaakt van papier. Bewonder de eenvoudige schoonheid van deze onbekende maar vreemd genoeg ook uitnodigende plek en beleef het point-and-click-avontuur. Verzamel je moed en trotseer de donkere, vlammende monsters die je papieren paradijs bedreigen.
Papetura is een met liefde gemaakte game en een ode aan zowel het maken van papieren modellen als aan ouderwetse avonturenspellen. Laat de game je onderdompelen in een wereld vol fantasie en ga volledig op in deze papieren droomwereld met de rustige en melancholische muziek van Floex.
▪ Hé, luister! Verlies jezelf in de prachtige sfeervolle muziek van Floex (Tomáš Dvořák).