80-er jaren SCI-FI NOSTALGIA
Nirvana is gevuld met een retro sci-fi anime vibe - neonlichten, mooie vrouwen en ultrasnelle ruimteschepen. Het is ook een ode aan klassieke racegames uit het DOS-tijdperk gecombineerd met een meeslepende visuele roman!
Naast racen op 10 retro-thema, low poly tracks zijn er veel beslissingen te maken in het spel, met 5 verschillende verhaal eindes!
Great Ultrathought Race of the Universe (kortweg G.U.R.U) is een spel waarin elke Orbital City strijdt om conflicten op te lossen door te racen op een gevaarlijke interplanetaire baan.
Je speelt als een gepensioneerde Eye - een gids van Nirvana Pilots. In het verleden heeft een tragedie je wil om te handelen weggenomen - je verloor je geliefde door een fout.
De jonge piloot Yume vraagt om je hulp, maar de herinneringen komen terug... Zal je in staat zijn om de pijn te overwinnen en je zonden te verzoenen?
De pompende muziek gecomponeerd door Retröxx zal je helpen snelheidsbarrières te overwinnen. Vibrerend door aanstekelijke tracks met een retro vibe en herbeleef de jaren 80 nostalgie!