Neko Navy - Daydream Edition
Neko Navy is een even toegankelijke als spannende, horizontaal scrollende shooter waarin je alles kapot schiet wat in beeld verschijnt.
Met drie moeilijkheidsniveaus is de game geschikt voor iedereen, van beginners tot ervaren spelers.
In de Daydream Edition zijn de moeilijkheidsniveaus nog beter gebalanceerd. Ook biedt deze versie toegang tot de supermoeilijke DEATH-stand en de eindeloze fun van de gloednieuwe ∞-stand!