Moorhuhn Jump and Run 'Vallen en Schatten 2'
Moorhuhn Indy zal te maken krijgen met veel nieuwe en gemene vijanden, talloze vallen moeten ontwijken, ruw terrein doorkruisen en vechten tegen sneeuwbanken.
Yeti's, plaatselijke geesten en demonen zullen hun best doen om onze held te hinderen op zijn weg naar het klooster van de ZingZang Monniken. Daar zal hij het opnemen tegen de machtige, in de strijd geharde broeders zelf. En zij zijn vastbesloten het HART VAN GOUD koste wat kost te beschermen ...
Aan het eind van elk level zie je het aantal munten en artefacten dat je hebt verzameld, het aantal verslagen tegenstanders en de punten die je hebt verdiend. Je kunt het tegen andere spelers opnemen in het online klassement.
Maar dat is nog niet alles! Naast de 3 bonuslevels uit het originele spel brengen 3 nieuwe bonuslevels nog meer speelplezier en de mogelijkheid om extra punten te verzamelen.
En op het moment dat er niets meer te verzamelen valt en alle tegenstanders verslagen zijn, kun je nog proberen een nieuwe beste tijd te halen.