Moorhuhn Jump and Run 'Traps and Treasures 2'
Moorhuhn Indy will have to deal with many new and dastardly enemies, evade countless traps, cross rough terrain and battle snowdrifts.
Yetis, local spirits and demons will do their best to hinder our hero on his way to the SingSong Monks' monastery. Then he will face the powerful, battle-hardened brothers themselves. And they are determined to protect the HEART OF GOLD at any cost ...
At the end of each level, you can see the number of coins, statues and artefacts you have collected, the number of defeated opponents and the points you have earned. You can compete with other players in the online ranking.
But that's not all! In addition to the 3 bonus levels from the original game, 3 new bonus levels bring further fun and the opportunity to collect additional points.
And when there is nothing left to collect and all the opponents have been defeated, you can still try to achieve a new best time.