BRENG TIJD DOOR OP EILANDEN IN DE LUCHT!
Moonstone Island is een life-sim waarin je wezens verzamelt in een open wereld met 100 eilanden die je kunt verkennen. Maak nieuwe vrienden, brouw drankjes, verzamel wezens en laat zien wat je kunt in kaartgevechten om je alchemietraining te voltooien!
Volgens de traditie van je dorp moet je naar een eiland in de lucht verhuizen om je alchemietraining af te ronden. Met behulp van wezens, magische drankjes en de steun van je nieuwe vrienden verken je oude tempels, gevaarlijke dungeons en vijandige biomen om het duistere geheim van Moonstone Island te ontdekken.